Habankaim team

מתלבטים בנוגע להצעת המימון שלנו?

אתם מכירים את הפתגם עדיף ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ נכון? אז אותו הדבר כשמדובר על אשראי לעסק שלכם. זה נכון, האשראי הזול ביותר נמצא בבנק, רק שבדרך כלל הוא גם נשאר שם. זה קרה ללא מעט עסקים וזה יכול לקרות גם לכם. אתם צריכים הלוואה כדי להמשיך ולפתח את העסק. כדי לעשות יותר כסף. כמו כולם אתם רוצים לשלם כמה שפחות ריבית ועמלות.


כמו הרבה מהלקוחות שלנו גם אתם פניתם אלינו וקיבלתם שירות פרימיום עם הצעה למתן אשראי תוך זמן קצר. אבל אתם מתלבטים. אתם חושבים שבבנק אתם יכולים לבקר הצעה טובה יותר. זולה יותר. אתם מתחילים את ההליך גם עם הבנק. חלף שבוע בזמן שהבנק מטפל במסמכים ששלחתם לו (בזמן הזה ההצעה שלנו כבר פגת תוקף). שבוע לאחר מכן נגמרה העבודה על המסמכים ואומרים לכם שאתם עולים לועדת אשראי שבוע הבא, הפקיד אמר שזה נראה לו סגור. השבוע חלף ואתם ממתין בקוצר רוח לתשובה. תשובה אין. אתם מנסים ליצור קשר עם פקיד הבנק (נניח והצלחתם בקלות טוב?) שאמר לכם שלא היתה ועדת אשראי בסוף. עבר עוד שבוע ומנהלת הסניף טסה לחופש. בשבוע הרביעי להמתנה שלכם הפקיד מבטיח לכם שזהו זה. השבוע הזה אתם בטוח עולים לועדה… אחרי שבועיים נוספים שבהם כבר פספסתם את העסקה/ לא שילמתם לספקים ועשיתם בושות/ חזר לכם צ׳ק על אכ״מ הפקיד מתקשר וקול נוגה אומר שהוא מצטער אבל הבנק החליט להקטין חשיפה לענף שלכם והוא לא יכול לאשר לכם את האשראי… הוא גם מאוד מודאג מהצ׳ק שחזר ושואל מה אתם הולכים לעשות בנידון.


עכשיו אתם מתקשרים אלינו שוב. כמובן שעונים לכם במקצועיות ובמהירות אבל מסבירים שהצעת המימון הקודמת כבר לא בתוקף. עכשיו אנחנו צריכים לבדוק אתכם שוב וההצעה החדשה תיהיה יקרה יותר (כן הצעת מימון שלא התממשה עולה כסף ולכן בקשה שנייה יקרה יותר, אפשר לקרוא פה למה). אז באופן תאורטי לקחתם הלוואה זולה יותר מהבנק. בפרקטיקה הפסדתם זמן, עסקאות ופגעתם בעסק שלכם. תגידו, לא עדיף להתמקד בלעשות יותר כסף במקום איך להפסיד פחות כסף? תעשו יותר עסקים ופחות בירוקרטיה. על שירות פרימיום משלמים. גם העסק שלכם הוא לא הכי זול, אלא הכי טוב. קחו אשראי באותו הסטנדרט.


דברו איתנו

אנחנו עוסקים במתן מימון יעיל לעסקים

״